Liewe liefde land!

Vanmore is daar ‘n helse gezoem in my kop, en hart. Vurig spoegerig voel ek behoefte aan mondspoel.

En dit begin alles by die liefde.

Ja, daai liefde wat onse Lievenheer ons van leer.

Ek lees ‘n mediteerstuk oor wat groter is – evangelisasie of aanbidding. Nee, ou kinta, nie een van die twee is groter nie, vertel die skrywer my. Die liefde, daai een wat saam met geloof en hoop gaan, daai liefde is die grootste.

Die Boodskap se vertaling van Efesiérs 3:14-17 bevestig dit verder luid vir my.

Juis daarom gaan ek op my knieë voor die Vader. Al die gelowiges, of hulle nou reeds in die hemel is of nog hier op aarde, is wat en wie hulle is omdat God hulle so gemaak het. Ek bid dat God, wat so wonderlik en sterk is, deur Sy Gees vir julle die krag sal gee wat julle nodig het om  geestelik julle man te kan staan. So sal Christus deel van julle lewens word omdat julle op Hom vertrou. Julle lewens sal gebou wees op die liefde. Deur ander mense met liefde te behandel sal julle lewens die vastigheid kry wat julle nodig het.”

Ware liefde is groter as evangelisasie en aanbidding, laasgenoemde twee vloei natuurlik uit liefde soos God ons opdrag gee om uit te leef.

Ons moet ons opdrag uitleef, naamlik om in geloof, hoop en liefde, die ewigdurende en onvoorwaardelike soort, ons naaste te dien na Jesus se voorbeeld.

Nou verstik ek vreeslik van verstomming hoe balk-in-die-oog daar alweer oral onder mekaar ingeklim word oor plaasmoorde, korrupsie, grondonteiening, politiek, kerk, huwelikke, vriendskappe.

Daar is op Vuisboek en ander mediaplatforms massas met menings. Massas wat slegsê, beledig, laster, vloek, haat.

Ek verstom my vir NG- en ander-kerkers, wat in jare nog nie saamstem oor apartheid se onreg nie, wat nie eensgesind oor gays standpunt wil inneem nie, kerke wat met leë banke en geen ware uitreik, hulle geboue nie met ander wil deel nie, nie die armes op die straathoek ‘n korsie brood sal gee nie.

Húlle klim op die hoogtes en skree met gebalde vuiste oor die omie met die hoed en Bybel in die hand, waag om mense van alle kleure en geure en oortuigings roep om saam te kom bid.

My magtig, hy kan mos maak soos hy in sy hart glo hy dien vir God. Omdat dit nie soos jy lyk, of soos jy dink nie, maak dit nie noodwendig verkeerd nie. Enige aksie is beter as niks doen en skreeu.

Ons is nie een Moses of Elia nie – ons kan nie roem ons is God se vriende met ons dubbele standaarde en oordeel nie. Dankie tog, Sy liefde vir ons is groter as enige foute wat ons kan droom om te begaan.

God het ons almal uniek lief. Hy het ons almal immers lank voor ons onder ons ma se hart begin lewe het, beplan met onvoorwaardelike liefde!

So, Oom Angus – roep gerus die mense saam om op 22 April hulle saam met jou te verootmoedig voor God. Ek is oortuig dit sal God se hart bly maak om 1 miljoen Suid-Afrikaners bymekaar te sien. Hoeveel te meer as 44 Miljoen dit doen – die sluise van God se genade sal verseker op Sy tyd oor ons oopgaan!

Al die dominees, pastore, priesters, ouderlinge, diakens, susters en broers, gelowiges en ongelowiges – gaan asseblief en maak so gou as moontlik ‘n afspraak met jouself en ‘n spieël.

Wees eerlik met jouself oor die daadwerklike verskil wat jy maak om dinge in ons seer, sukkelende land te verander.

Om God se liefde in aksie te wees.

Om die enigste refleksie van Jesus te wees wat iemand miskien ooit sal sien.

Bêre jou leunstoelkritiek , egoïstiese sielsalwing en Pontius Pilatus handewassery  – asof niks met jou te make het nie. Rol jou  ontwerpermoue op en doen iets.

Reik uit na jou huiswerker en tuinier. Weet jy van hulle gesinne, hulle huise. Was jy al in hulle huis? Het jy al saam met hulle huistoe gereis, of soggens vieruur opgestaan sonder kos om agtuur by jou hek en agterdeur in te stap?

Het jy al brood en melk gekoop vir die vier manne wat moedeloos oorkant die inkopeisentrum se parkering sit. Niemand het hulle vir dagwerk kom oplaai nie?

Het jy al jou ekstra baadjie vir die karwag, bewend van die koue, gegee.

Sê jy mooi vir die werksoeker jy het nie werk nie. Sê jy vir hom  sterkte en God seën jou?

Ja, kyk in daai spieël.

Skaam jou.

Ek hou gereeld so vergadering met die spieël.

Ek kom sleg tweede.

Die Vader weet.

Lees weer Efesiërs 3: 14-17

Juis daarom gaan ek op my knieë voor die Vader. Al die gelowiges, of hulle nou reeds in die hemel is of nog hier op aarde, is wat en wie hulle is omdat God hulle so gemaak het. Ek bid dat God, wat so wonderlik en sterk is, deur Sy Gees vir julle die krag sal gee wat julle nodig het om  geestelik julle man te kan staan. So sal Christus deel van julle lewens word omdat julle op Hom vertrou. Julle lewens sal gebou wees op die liefde. Deur ander mense met liefde te behandel sal julle lewens die vastigheid kry wat julle nodig het.”

Eish. Kan jy dink as al daai veroordelende massas Efesiërs se man staan en liefde uitleef!

Sjoe, die hemel gebeur sommer dadelik op aarde…

sunset

Foto: Erna Maré – Sonsondergang oor Ysterberg, Polokwane 2014

One thought on “Liewe liefde land!

Lewer kommentaar

Verskaf jou besonderhede hieronder of klik op 'n logo om in te teken:

WordPress.com Logo

Jy lewer kommentaar met jou rekening by WordPress.com. Log Out / Verander )

Twitter picture

Jy lewer kommentaar met jou rekening by Twitter. Log Out / Verander )

Facebook photo

Jy lewer kommentaar met jou rekening by Facebook. Log Out / Verander )

Google+ photo

Jy lewer kommentaar met jou rekening by Google+. Log Out / Verander )

Connecting to %s